+45 2041 4373 info@ayuna.dk

SKAB SAMMENHÆNG I DIT LIV

Terapi med psykolog-certificeret psykoterapeut i København

Stress • Angst • Depression • Trauma • Chok

HVAD VIL DU HAVE HJÆLP TIL?
Få hjælp til at håndtere og integrere:
– personlige eller eksistentielle problemer
– mistrivsel hos dit barn
– problemer i familien, parforholdet eller ved skilsmisse
– belastningsreaktioner fra stress, depression og/eller angst
– traume og tilpasningsreaktioner

HVEM ER AYUNA PEDERSEN?
Psykoterapeut MPF, specialiceret i traumebehandling.

Jeg behandler børn i alle aldre og har i over 20 år arbejdet med mennesker i alle aldre.
Jeg er medlem af brancheforeningerne Dansk Psykoterapeut Forening og SE foreningen Danmark.

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

AKTIV INGENTING ~ WU WEI
Du kan lave familietid og Wu Wei sammen.
Du synes måske at du ikke har tiden til at finde ro til at skabe dig et Wu Wei moment?
Du kan sammen med andre skabe et fælles WU WEI moment med din partner, dit barn eller dine venner.
Er du sammen med andre, så prøv at sige højt: Lad os tage et aktivt ingenting moment - et WU Wei moment.

Det kan være at se på en vandpyt, en sky eller trætop bevæge sig.. eller at vippe med tæerne, når der leges eller hygges på gulvet, på sofaen eller i sengen. 🙂

Start evt. et vejrtræknings moment og vælg een som tæller..
INDÅNDING imens der tælles
1-2-3-4
HOLD VEJRET imens der tælles
1-2-3-4-5-6-7
ÅND LANGSOMT UD imens der tælles
1-2-3-4-5-6-7-8

RIGTIG GOD FORNØJELSE 🤸🏾‍♂️

Jeg synes at det er en god vane at integrere Wu Wei og åndedræt i hverdagen. Det kan virkelig hjælpe som et værktøj at bruge, når jeg oplever dissonans i livet og ønsker at regulere nervesystemet.

Jeg træner Wu Wei så ofte jeg kan og nyder at kombinere mit aktivt-gør-intet med min praksis med at trække vejret 4-7-8. Det er en fantastisk måde at øve sine evner til at regulere nervesystemet. Og kan i øvrigt med fordel bruges når der skal soves 🙂

Prøv det, det er det værd. 🤸🏾‍♂️
... See MoreSee Less

AKTIV INGENTING ~ WU WEI 
Du kan lave familietid og Wu Wei sammen. 
Du synes måske at du ikke har tiden til at finde ro til at skabe dig et Wu Wei moment?  
Du kan sammen med andre skabe et fælles WU WEI moment med din partner, dit barn eller dine venner. 
Er du sammen med andre, så prøv at sige højt: Lad os tage et aktivt ingenting moment - et WU Wei moment. 

Det kan være at se på en vandpyt, en sky eller trætop bevæge sig.. eller at vippe med tæerne, når der leges eller hygges på gulvet, på sofaen eller i sengen. 🙂

Start evt. et vejrtræknings moment og vælg een som tæller.. 
INDÅNDING  imens der tælles
1-2-3-4 
HOLD VEJRET imens der tælles
1-2-3-4-5-6-7 
ÅND LANGSOMT UD imens der tælles
1-2-3-4-5-6-7-8 

RIGTIG GOD FORNØJELSE 🤸🏾‍♂️

Jeg synes at det er en god vane at integrere Wu Wei og åndedræt i hverdagen.  Det kan virkelig hjælpe som et værktøj at bruge, når jeg oplever dissonans i livet og ønsker at regulere nervesystemet.

Jeg træner Wu Wei så ofte jeg kan og nyder at kombinere mit aktivt-gør-intet med min praksis med at trække vejret 4-7-8.  Det er en fantastisk måde at øve sine evner til at regulere nervesystemet.  Og kan i øvrigt med fordel bruges når der skal soves 🙂

Prøv det, det er det værd. 🤸🏾‍♂️
Indlæs flere

KLINK I HYGGELIGE OG DISKRETE OMGIVELSER

Jeg holder til på Carls Plougsvej 4C på 2000 Frederiksberg.

Det er nemt at komme til uanset om du kommer med bus, tog, bil, cykel eller gå-ben.

Følg mig på Instagram og få inspiration til pauser, reflektioner og nye veje at gå. Glimt fyldt med historier fra livet i – og omkring klinikken.